مجیدی:هشتم بهمن به کلاس مربیگری نمی روم چون با پرسپولیس بازی داریم

 فرهاد مجیدی گفت: به خوب و بد بازگشتم به استقلال فکر نکردم و هدفم فقط خوشحالی هواداران بود. به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، وی پس از آن که قرارداد خود را رسما با استقلال ثبت کرد، گفت: من فقط به خاطر اینکه احساس کردم هواداران استقلال با آمدن من هرچند کم خوشحال می‌شوند، به تیم بازگشتم و اصلا به خوب و بد بودن این مسئله فکر نکردم. من فقط می‌خواستم که هواداران استقلال خوشحال باشند. وی ادامه داد: من چند ماه در هوای سرد لندن از ساعت 6 صبح تا 8 شب به کلاس مربی‌گری رفتم ولی هشتم بهمن که امتحان من است نمی‌توانم در جلسه امتحان حاضر شوم چون با پرسپولیس بازی داریم. مجیدی در ادامه گفت:

صحبتی هم درباره حاشیه‌های مطرح شده در چند روز اخیر دارم. وقتی صحبت از مکتب ناصر خان حجازی کردم منظورم این بود که حجازی اسطوره همه استقلالی‌هاست، او به خاطر شخصیت و رفتارش محبوب پرسپولیسی‌ها نیز هست. اگر صحبتی در این رابطه کردم به این دلیل بود که مردم ناصرخان را به دلیل بازی‌ها و گلری کردنش دوست ندارند بلکه صداقت و روراستی او را دوست دارند. وی افزود: آرزوی من این است که اصولی را که ناصرخان بر آن پایبند بود در زندگی فردی و فوتبالی‌ام ملاک قرار دهم.

 


نظرات شما عزیزان:

کلبه ی کوچک خوشبختی!!!
ساعت18:47---3 دی 1391
بيادتم!حتی اگرقرارباشدشبى بى چراغ درحسرت يافتنت،تمام کوچه هاراقدم بزنم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 3 دی 1391 ا 17:30 نويسنده : مبینا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.